Idag är det ingen vanlig dag! ♕

| Postat i: Allmänt
0

Idag är inte vilken dag som helst, utan Bea fyller 10år!! Kan inte fatta att tiden går så otroligt fort.. Var sju år sen denna lilla råttan kom till oss och trots att hon är en hund av en heeelt egen sort så vet jag inte vad jag ska ta vägen när hon går bort!
 
För övrigt så har jag spenderat min dag på Gekås med mammi. Är fortfarande inte riktigt frisk men med några pauser i mellanåt shoppingen så gick det helt ok! Fick inte med mig något intressant utan bara "bra att ha saker" men sånt måste man också köpa ibland. Ikväll så blir det kalas för Nea som fyller 20år imorgon. Hoppas ni får en bra fredagskväll!
Hittills till Idag är det ingen vanlig dag! ♕





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: