Våffeldagen

| Postat i: Allmänt
0

Jag och Malin tänkte likadant i morse, haha! Vita skor, blå slitna jeans, svart linne och likadan kofta. (Btw är det den nya koftan jag köpte i lördags)
 
Denna dag har rullat på riktigt bra! Hade en lektion i morse vid åtta och vår nästa lektion började inte för än vid ett så åkte till gymmet för att spendera lite tid där. Körde 20min crosstrainer och sedan lite armar och axlar innan jag åkte tillbaka till skolan för lunch. Hade sedan tre lektioner som gick hyffsat snabbt. När jag kom hem slängde jag i mig lite kvarg och tog en timmes promenad med hundarna. Väl hemma igen gjorde jag våfflor till mig och mammi, är ju trots allt våffeldagen idag. Sitter nu i sängen med hundarna bredvid mig och väntar på dagens avsnitt av topmodel, en helt okej tisdag! 
Hittills till Våffeldagen





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: