Måndag..

| Postat i: Allmänt
0

Denna vecka startade jag igång med ett magpass på gymmet, armarna fick också lite träning då alla maskiner var upptagna och friskis kryllade av folk.. Värdelöst att träna vid 17-18 tiden men även om det är väääldigt mycket folk på friskis så är gymmet så jävla fräscht och dom har en uppsjö av maskiner så skulle inte vilja byta gym! För övrigt så är min utväxt kaos, ser ut som jag är helt kal på vissa ställen när jag sätter upp håret.. Får se om min personliga frisör Nea kan göra något åt detta i veckan!  

Aja nu till kvällen som jag har spenderat med mina kääära matteböcker. Med både hjälp från skype och facebook så hoppas jag att jag kan de mesta till morgondagens prov! Har lagt mig i sängen för att kolla lite GA innan sovdags, natti!

 
Hittills till Måndag..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: